افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان

معاون برنامه‌ریزی و بودجه کمیته امداد ضمن تشریح سرانه‌های پرداختی مستمری مددجویان در سال ۱۴۰۳، از واریزی مستمری در بیستم هر ماه خبر داد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: سعید زارع زاده، با بیان اینکه یکی از خدماتی که از طریق دولت به مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی پرداخت می‌شود مستمری ماهیانه‌ای است که جدای از یارانه به مردم پرداخت می‌شود، گفت: امسال مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با مساعدت دولت و مجلس با افزایش ۳۰ درصدی پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه افزایش مستمری در سال ۱۴۰۲ با افزایش ۴۰ درصدی و در سال ۱۴۰۱ طی دو مرحله با رشد ۲۰ درصد و ۳۰ درصدی همراه بوده است، گفت: در مجموع مستمری مددجویان در سال ۱۴۰۳ نسبت به ابتدای دولت، ۱۸۶ درصد افزایش داشته که این رقم از نرخ تورم بالاتر بوده است.

معاون برنامه‌ریزی و بودجه کمیته امداد ضمن تشریح سرانه‌های پرداختی مستمری، یادآور شد: براین اساس خانوارهای یک نفره ماهیانه یک میلیون تومان، ۲ نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، ۳ نفره ۲ میلیون تومان، چهار نفره ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و خانواده پنج نفره و بالاتر سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات خوب صورت گرفته نیز تقدم کمک به محرومان است که مستمری‌ها از اسفندماه، بیستم هرماه به حساب مددجویان واریز می‌شود. شب گذشته با مساعدت سازمان برنامه و بودجه و سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها مستمری‌ها به حساب جامعه هدف واریز شد.

برچسب ها :
 
از   3   رای
3

عکس های خبر

نظرات