کشف میلیاردی روغن‌های احتکاری در شیراز

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف انبار روغن‌های خوراکی احتکار شده خبر داد و گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان فارس انواع روغن‌های احتکار به ارزش ۵۵ میلیارد و ۴۲۸ میلیون ریال در بازرسی از یک انبار در "شیراز" کشف شد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: سردار رهام‌بخش حبیبی ، بیان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات فنی و تخصصی از دپو انواع روغن‌های احتکار در یک انبار در یکی از محله‌های شیراز مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی به همراه نمایندگان اداره تعزیرات، استاندارد و صمت به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند در بازرسی از این انبار، ۳۴۶ هزار و ۴۳۱ کیلوگرم روغن احتکار کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: ارزش روغن‌های احتکار برابر نظر کارشناسان، ۵۵ میلیارد و ۴۲۸ میلیون ریال برآورد شده است.

سارقان ساختمان‌های نیمه کاره در شیراز به آخر خط رسیدند

رئیس پلیس آگاهی استان فارس نیز گفت: سارقان ساختمان‌های نیمه کاره در شیراز دستگیر و ۳۰ فقره سرقت از آنها کشف شد.

سرهنگ کاووس حبیبی روز شنبه در این باره گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در غرب شهر شیراز، رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، در این راستا ۲ متهم شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان در یکی از محله های شهر شیراز دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با بیان اینکه متهمان در بازجویی های تخصصی و پلیسی به ۳۰ فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره اعتراف کردند، افزود: در بازرسی از مخفیگاه سارقان تعدادی اموال مسروقه شامل کولر آبی، موتور کولر، کابل، قطعات آسانسور، لپ تاپ، درب آلومینیومی، کنتور آب و شیرآلات کشف شد.

سرهنگ حبیبی با اشاره به اینکه سارقان پس از تکمیل تحقیقات توسط دستگاه قضائی روانه زندان شدند، گفت: استفاده از نگهبان شب و روشنایی کافی در محل در پیشگیری از سرقت بسیار موثر است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات